lunes, 4 de julio de 2011

254 ANYS AL CIM DEL CAVALL BERNAT !!


De vegades em trobo que el glamour d'una ascenció no la trobo en la dificultat, ni de vegades en la via mateix sino que moltes vegades la trobo en els companys de cordada fusionat equilibradament amb les altres.

Un d'aquests casos l'he viscut el passat dissabte, quan vem fer la via normal del Cavall Bernat... una via classica (i per tant desgastadeta) que ho te tot... ambient, compromís e historia !! Però el millor van ser els companys.

Joan Oliveras, el meu pare, que amb 68 anys ens demostra que no hi ha edad per perdre la motivació ni els somnis. Joan Peras, amb 59 anys, el meu primer heroi que quan jo tenia 8 anys em va rescatar del cim de la Madalena Superior davant un atac de cangelis (que continua en el present...;-D). Xavi Gil, amb 50 anyets acabats de cumplir i el Carles Lopez, amb uns pocs menys, que ja pensaven que mai farien el seu somni de pujar al Cavall Bernat i aconseguir ser cavallers....

Un dia de luxe sumant 254 anys d'experiencia al cim d'aquest emblemàtic Cavall Bernat !! I un munt de bones sensacions i emocions.

I a sobre amb video.... tomaaaaaaa yaaaaaaa !!!!