martes, 9 de agosto de 2011

AMB LA SELECCIÓ ESPAÑOLA A BRIANÇON


El dia després de jugar a Alpinistes havia d'anar cap a Austria per trobar-me amb l'Ignasi Tarrazona en l'esdeveniment d'Adidas que més endavant comentaré... Pèrò estava tant reventat que vaig decidir fer un "rest day"... Casualitats de la vida al comprar-me un grimper (revista francesa d'on alguns haurien de prendre nota !!) veig que hi ha la Copa del mon al poble del costat... mira tu que bien !! :-D Així que faig un truc al seleccionador espanyol... Mr. Toni Roy (alias me lo curro from the shadows...) i em confirma que si... que estan per alli !!


Grata sorpresa el retrobar-me amb tota la penya de l'espardenya: Edu, Ramonet, Helena, Victor i conèixer l'ùnic que no havia tingut el plaer... el catxondo del Dani Moreno... quin paio !! ;-D Així que em vaig pasar el dia veient-los competir. També casualitats de la vida em trobo el meu compi James Pearson que anava de groupie de la seva xati's: la Caroline Ciavaldini... i amb el qui em vaig quedar a sopar i a dormir.

Caroline Ciavaldini donan-t'ho tot !!

Helenita tibant a muerte !!

Ramonet... flotant a las classificatories !!

Així que després de les classificatories pasen Edu, el retorn de la bèstia!! i Ramon... ens anem a dinar plegats... passejadeta pel poble i marxo a sopar amb el James perquè tot i que al dia següent son les finals, prefereixo no perdre'm la party que es preveu...



Però lo de la batalleta de l'Adidas... ja serà en el següent post...