jueves, 11 de agosto de 2011

OTZAL (AUSTRIA) - ADIDAS ROCKSTARS

ADIDAS ROCKSTARS - OTZAL- AUSTRIA 2011 from JAUME OLIVERAS on Vimeo.

De sortida de Briançon, després d'esmorçar amb el meu compi James Pearson vaig conduir mogollon d'hores fins arribar a Otzal... concretament a l'area 47... a on havia quedat amb Ignasi Tarrazona i el Pavi de Belmez Face Brigade. I a més a més s'hi van sumar el Juan i Mr. Mazapan !!

Només arribar m'entero que Ignasi ha guanyat la Goretex RockStars... Felicitats Bou !! Hauriem de celebrar-ho, no? La Goretex era com unOpen obert als no professionals... i tot i que l'Ignasi el tenim ja com ha professional ells havien agafat per barem el ranking mundial de la IFSC... llàstima no va passar a les finals dels pro...

Jo personalment vaig flipar molt amb l'esdeveniment... all estil americà... elsmillors del mon... 18.000€ només en premis... i tot pensat al detall... va ser unplaer estar alli i gaudir !! L'únic que va fallar va ser... la festa... esta clar els austriacs van a dormir d'hora aixi que vem quedar 4 gats... tot i així vem trobar un bar a on ens vem concentrar els fiesteros bloqueros de arround the world i el tema d'hora... fixeu-vos si era d'hora que tot just sortia el sol... així que d'empalmada com aquell qui diu fins a Pitzal...

Però això ja es una altre història...