jueves, 25 de octubre de 2012

LLUIS SALÓ... DOS ANYS AMB L'EQUIP DE COMPETICIO



Com ja sabreu, aquest ha estat el meu segon any en aquest equip que va començar l’any passat a els Bous de la Salle, i que ha estat possible gràcies als espònsors del projecte Edelrid-Vaude, Tenaya i Gàrgola, que ens han recolzat en tot el que hem necessitat, i òbviament no estic parlant només de material sinó del tracte personal de cada una de les persones integrants, fet que fa el camí molt més fàcil i agradable.



En aquest any he seguit amb objectius similars a l’anterior, que no eren altres que entrenar bé, participar en competicions catalanes per gaudir-les ( i evidentment intentar fer-ho el millor possible, sempre a tope els bous!) i millorar com a escalador intentant escalar més en roca, a la qual surto poc en general. No cal dir que el que tenia en ment també era evitar lesions que em provoquessin una parada llarga i he millorat respecte l’any passat, tot i així de Març a Maig va tocar una altra tendinitis (s’adapten mai els tendons???) així que vaig estar estar  parat excepte dies puntuals com el campionat universitari, i ho vaig notar força a l’estiu, on va tocar entrenar.



Pel que fa a competicions a Catalunya, he participat en totes les que he pogut, dues de les quatre proves de dificultat i totes les de bloc, així com algun open (Sanhibloc, el dels Bous, Golem, Terrassa, Margalef i Desploma’t, a més dels clàssics de Calella i Vilassar de Mar a finals de 2011), i a nivell estatal només vaig poder estar al Campionat d’Espanya de Bloc a finals de Setembre. En quant a resultats he anat millorant, però a tots ens agrada pujar de tant en tant als podis si freqüentes les competicions i aquest any m’he quedat fora, tocarà apretar més el vinent! En Dificultat he finalitzat 8è a la general amb un millor 4t lloc a Sabadell i en Bloc he acabat 4t degut a que m’ha agradat molt el número 4, quedant així a Alpicat, Sabadell i Reus, i perquè no n’hi havia més, sinó hagués seguit quedant 4t encara que només fóssim 2 participants ( Bromes apart, a veure si canvio el quatre per algun número més prop de l’1 de cara a l’any vinent, no?) A Margalef i al Desploma’t vaig quedar fora de les finals per poc, i a Calella vaig fer 4t.


 



 




















Al Campionat d’Espanya vaig arribar preguntant-me que coi feia allà al mig i vaig sortir pensant que podia haver apretat més i que el nivell no estava tant lluny, al final vaig finalitzar 22è, una mica més enrere de la meitat de la classificació. M’agradaria poder estar a una final en competicions com aquesta però per això s’ha d’arquejar les regles molt més fort del que vaig fer jo, seguirem treballant!
  



I bé, en quant a Roca he anat sortint els caps de setmana quan podia, el màxim grau encadenat fins ara és 8a+, això va ser a principi de temporada, al Gener, final d’uns mesos des de finals d’estiu de 2011 fins llavors que va ser quan vaig encadenar més. Des de llavors he anat fent com he pogut, la lesió em va tallar bastant el ritme i a l’estiu vaig prioritzar l’entreno, també tenia al cap fer 8b i de fet vaig quedar-me prop a l’Agost, però al final no va poder ser.

Així doncs, per la meva part és tot un luxe poder estar en aquest equip dels Bous de la Salle, espero seguir més temps compartint el camí amb ells i em quedo curt donant les gràcies a tots i cada un dels patrocinadors, que ens han permès gaudir més d’aquest projecte. A tope!!!

Si voleu més informació del Lluis Saló... només cal visitar l'entrada de: