viernes, 12 de octubre de 2012

MARIETA CARTRO... UN ANY AMB L'EQUIP DE COMPETICIO


Ja fa un any que la Marieta Cartró va entrar al nostre equip de competició. Li hem demanat que en faci un balanç del que ha estat per ella l'experiència... així que, Marieta dixit:



De tots els anys que porto escalant i competint aquest ha estat, sense cap mena de dubte, el més mogut de tots. Però tu no volies marxa?, em va preguntar un dia en Jaume, doncs ja la tens! I és cert. Amb els Bous de la Salle he pogut formar part d’un equip súper motivant, conèixer gent nova, viatjar, equipar, competir i, sobre tot, compartir bons moments. A part d’això, he pogut valorar, provar i gaudir del material dels nostres patrocinadors: Vaude-Edelrid, Tenaya, Gargola, Vértic. Una altra novetat positiva per a mi ja que mai abans havia col·laborat amb aquestes marques de les que he quedat molt satisfeta, tant per la qualitat del producte com pel tracte dels que hi ha al darrera. 



Pel que fa a resultats esportius, he aconseguit una fita al meu historial: guanyar el Campionat de Catalunya d’escalada en bloc! Per a mi ha estat un moment important. A més, també he guanyat la Copa de Catalunya d’escalada de Dificultat i he quedat subcampiona a la resta de proves. Quant a les proves estatals, he aconseguit classificar-me a totes les competicions en que he participat, quedant en sisena posició al Campionat d’Espanya de Bloc i al rànquing general de la Copa d’Espanya de dificultat.





Però, parlant del que més m’agrada, la roca, a finals de l’any 2011, just quan vaig passar a formar part de l’equip dels Bous, vaig aconseguir pujar un esglaó més encadenant el meu primer 8b+ (China Crisis) a Oliana. A part d’això, durant aquest any he pogut engreixar la meva llista de vies de vuitè grau: més de 65 rutes de 8a en amunt. 

Mirant enrere, aquests últims mesos he crescut com a escaladora i com a persona i part d’aquest camí personal tant enriquidor l’he pogut recórrer junt amb l’equip dels Bous de la Salle.